VildaMildaMatilda

Mitt liv i bild & ord.

Gott nytt år!

Publicerad 2011-12-31 20:17:42 i Allmänt,

Hej eller ska jag säga GOTT NYTT ÅR!. Måste varna er som har köpt bandit raketer dom är farliga. Kommentera hur ditt nyår har varit. Det blev inte så många bilder ifrån julafton. Men i mitt nästa inlägg så ska ni få se mina julklappar iallafall. hoppas ni får ett bra slut på året gott nytt år. hejdå

JAAAAAAAAAA!

Publicerad 2011-12-23 22:54:31 i Allmänt,

Ja då var granen på plats och gissa vem som får sätta upp stjärnan? jag får det. Imorgon är det  äntligen JULAFTON då är vi hemma och firar jul. På juldagen är vi hos mormor och morfar och firar jul. Men kan det bli lördag nån gång jag vill öppna alla julklapparna som jag ska få tror jag?. Kommer  bilder från om några dagar GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR herrå.

dop

Publicerad 2011-12-15 18:51:26 i Allmänt,

jag har träffat alla mina tremänningar under helgen på Majas dop.

Thea och Oskar

Maja

prästen, Oskar, Linda, Adam, Maja och Elin.

prästen, Linda, Maja, Oskar, Adam och Elin.

Oskar.

Thea och Oskar

Oskar och Thea

Alice.

en av Majas dop presenter är den snygg eller snygg kommentera vad ni tycker.

Om

Min profilbild

Emelie

Hej, kul att ni kikar in här. Läs och njut. ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela