VildaMildaMatilda

Mitt liv i bild & ord.

bilder

Publicerad 2012-01-20 22:39:51 i Allmänt,














Lite bilder som jag har tagit med min älskade kamera. Mamma och Anton är i Torsby på vargnatta. Vet inte vad jag ska göra under helgen. Till söndagen fyller Sabina 10år stort GRATTIS till henne. herrå

julklappar

Publicerad 2012-01-06 18:01:07 i Allmänt,


papperskorg. Av pappa

kamera stativ. Av farmor och farfar

-11-

spargris. Av tante

påslakan. Av mamma

Lingon och Blåbär tröja. Av farmor och farfar

TinTin film. Av pappa

smink. Av Rickard och Louise

adele skiva. Av farmor och farfar

parfym och ett halsband. av mamma

choklad. Av mormor och morfar

paradis choklad. Av farmor och farfar

tomtens polkagrisar. Av tomten

almenacka 2012. Av mormor och morfar

Julia tidning. Av farmor och farfar

pussel på 106 bitar. Av mamma

pussel på 1000 bitar. Av mormor och morfar

pimpelspö. Av pappa

bambuscarf. Av mamma

långkalsonger. Av mamma                                                                            
+ att jag fick pengar, godis och ett par långkalsonger till.

header

Publicerad 2012-01-03 17:03:53 i Allmänt,

Var hemma hos .... igår hon gorde en header till min blogg men det vart lite krångel med det. Men ni får se den nu iallafall. I mitt förra inlägg skrev jag att ni skulle få se mina julklappar men bateriett tog slut i min kamera. Men ni ska få se dom imorgon.  

Om

Min profilbild

Emelie

Hej, kul att ni kikar in här. Läs och njut. ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela