VildaMildaMatilda

Mitt liv i bild & ord.

Läget!

Publicerad 2013-03-31 13:07:14 i Allmänt,

Funderar på allting just nu eller ja iaf dom senaste dagarna. Vet inte vem jag kan lita på just nu. Det är så många tankar som snurrar i huvudet. Och så många ord som jag hör. Det är alltid nån som det snackas om, elaka eller snälla ord. Aja som tur är så snackas det inte om mig. Idag ska jag inte göra når annat än att lyssna på musik och tänka på...... allt. Bye
Men dig kan jag alltid lita på.

Bilder....

Publicerad 2013-03-29 11:40:26 i Allmänt,

Rummet är inte helt klart än men det är bara hyllor som fattas.
 
 
 
 
Så ser rummet ut nu. Det har hänt en del saker sen sist t.ex jag har fyllt år, pappa har fyllt år, farmor har fyllt år och min 3 männing har fyllt år + många fler. Jag har fått en tröja av Lina som hon inte använde nåt och när vi gjorde smak leken gav hon mig Rödvins vinäger så jäkla äckligt asså fy. Våren är på väg vilket är skönt eftersom att man kan gå i shorts då (y). Påsklov nu vilket också är skönt. Hade ett prov i onsdags om Europa och i går fick vi ett oförberett test om medeltiden på 7 frågor.  Aja nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla in alla socialamedier jag följer hejdå och Glad Påsk! ;)
 
 

Om

Min profilbild

Emelie

Hej, kul att ni kikar in här. Läs och njut. ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela