VildaMildaMatilda

Mitt liv i bild & ord.

lite bilder

Publicerad 2013-08-19 15:47:37 i Allmänt,

Det vart lite bilder nu men bättre än inget. ;) På onsdag börjar skolan och det ska väll bli kul att träffa alla igen men inte själva skolan. Sen är det träning och ja hejdå!
 
 
 
 
 

Game day ;)

Publicerad 2013-08-11 12:54:52 i Allmänt,

Hej, Snart ska jag åka på fotbolls match i Råda och jag tänkte slänga in ett litet inlägg. Del 3 kommer kanske imorgon vi får se för jag hittar inte min kamera och där finns lite av bilderna som ska med. Men vi ska åka om en kvart så ska göra mig klar Hejdå ;)

Del 2

Publicerad 2013-08-09 14:02:27 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 

Det kommer komma en del 3 också då jag inte är på Öland. Som jag har varit om ni märker det, Så vi ses! ;)
 
 

I`m back!

Publicerad 2013-08-09 00:20:43 i Allmänt,

Hallå NU är jag tillbaka, Det var ett tag sen nu va. Jag skaaaa försöka blogga men har inget att blogga om. Jag får börja med att säga vart jag har varit och vad jag har gjort. Fast jag orkar inte skriva så det får bli bilder ;)
 
 
 
 
 
 
Tar del 2 imorgon! :)
 
 

Om

Min profilbild

Emelie

Hej, kul att ni kikar in här. Läs och njut. ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela