VildaMildaMatilda

Mitt liv i bild & ord.

bakat idag

Publicerad 2011-10-23 17:20:04 i Allmänt,

 

ja äntligen är mina muffins klara gud vad gott det ska bli när dom har svalnat mums mums hej då

party

Publicerad 2011-10-07 16:11:03 i Allmänt,

på måndag ska jag på party i stöllet det blir film,kladkaka,pizza och godis mums kanske ska till mina kusiner och rida under älglovet och ska kanske till kalstad ihelgen hejdå

fråga????????????????

Publicerad 2011-10-03 18:54:13 i Allmänt,

jag har en fråga till er HAR DU NÅGON DU KAN LITA PÅ komentera och skriv dens namn eller om den har blogg kan du skriva blogg namnet om du vill hejdå.

skolfoto

Publicerad 2011-10-02 21:47:05 i Allmänt,

imorgon tar vi skolfoto hoppas vi kan ta kompiskort. jag har varit hos mina kusiner och åkt gocart och fyrhjuling.ochigår var jag hos den bästa JULIA vi hade roligt.och nu är jag hemma och nu ska jag äta kvällsmat och sen blir det sängen godnatt.

Om

Min profilbild

Emelie

Hej, kul att ni kikar in här. Läs och njut. ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela