VildaMildaMatilda

Mitt liv i bild & ord.

SONY

Publicerad 2011-11-28 11:47:31 i Allmänt,









det var allt jag kunde visa. Kommer mera bilder framöver. Kommentera vad ni önskar er i julklapp så ska jag kolla på dom och göra ett inlägg med bilder på vad ni vill ha i julklapp. HEJDÅ

karlstad!!!!!

Publicerad 2011-11-26 20:27:49 i Allmänt,

Nu är jag hemma ifrån kd. Jag var med mina kusiner till nöjesfabriken. Vi lekte och sen så vart det bowling. Sen så åkte vi till Bergvik och åt mat och köpte godis och nu så sitter jag här hemma. Igår så fick jag det jag har längtat efter jätte länge en egen SYSTEM KAMERA sony. Så nu vet jag inte vad jag vill ha i julklapp jo ett kamera stativ och massa med pengar.För annars så har jag inga pengar kvar. Jag ska ladda upp bilder som jag har tagit med min kamera fasst inte nu för jag ska spela wii nu hejdå.

my ear cuff

Publicerad 2011-11-01 18:48:58 i Allmänt,

JA äntligen har dom kommit mina ear cuff får jag bjuda på några bilder

1


2


3

snygga eller snygga vad tycker ni komentera och skriv 1,2,3 herrå.

Om

Min profilbild

Emelie

Hej, kul att ni kikar in här. Läs och njut. ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela