VildaMildaMatilda

Mitt liv i bild & ord.

rally!

Publicerad 2012-07-05 16:54:36 i Allmänt,

För en vecka sen var jag i Höljes på rally och fotboll. Det var jätte kul att se på matcherna det var två styckna. Den första matchen så spelade det kändisar i det laget och i det andra var det blandade fotbolls spelare och sånna som inte spelar fotboll alls (konstigt). Den andra matchen spelade dom riktiga fotbolls spelarna riktig match. Jag var tre minuter ifrån att vinna 100.kr :( Rallyt var jätte spänande och iår fick vi två svenskar på pris pallen :DJag var med Julia, Lucas och Ludvig nästan hela tiden. Vi åt kladdkaka och spelade spel när det bara öste ner regn utan för. HAHAH vi hade jätte kul. Fasst jag tog inte några bilder med kameran det var fel på motorn eller nåt sånt. Här är några bilder jag hade visst inte några bilder! hahah! ;) ha det gött!

Kommentarer

Postat av: Sabina :D

Publicerad 2012-07-18 22:17:23

Najs :D

Svar: japp!
emelie

Postat av: Julia

Publicerad 2012-07-20 23:10:43

Haha gud vad kul vi hade!:D

Svar: ja HAHAH!
emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hej, kul att ni kikar in här. Läs och njut. ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela